niedziela, 3 maja 2015

Hello?! Is there somebody?!

Czy ktoś tu jeszcze zagląda?!
Wiemy, że dawno nie wstawiałyśmy rozdziałów, ale Loluś miała egzaminy gimnazjalne, a ja 4 i 5 maja piszę próbne matury z polskiego i matmy, więc sami widzicie, że miałyśmy w ch.... dużo roboty i historia stanęła w miejscu, ale no...
Czy ktoś jeszcze czeka na ciąg dalszy?
Bo szczerze to się zastanawiam, czy jest warto wstawiać dalsze rozdziały, kiedy praktycznie nikt tego nie czyta.
No cóż...
Przemyślcie sobie, czy dalej chcecie czytać to, co piszemy i napiszcie nam to w komentarzach, bo to dla nas ważne.

Kat xx.

4 komentarze:

  1. czytam zaglądam czekam chcę czytać x

    OdpowiedzUsuń
  2. Piszcie dalej ! To jest świetne :) . W ciągu jednego dnia przeczytałam wszytko i byłam zadowolona kiedy zobaczyłam datę dodania twojego dzisiejszego "komunikatu" ,bo myślałam ,że pewnie opowiadanie jest stare i nikt od dawna go nie pisze ale zaskoczyłaś mnie pozytywnie oczywiście ( ależ się rozpisałam ;) ) wiec będę cierpliwie czekać aż pojawi się kolejny rozdział :) powodzenia :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że warto pisać rozdziały, chociażby dla własnego spełnienia, ale tak szczerze, to ta historia jest jedną z tych niebanalnych, do których watro wracać, więc szkoda by było ją zostawić nie dokończoną. Ja czekam na ciąg dalszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasne ! Ja czekam ;) !
    Bardzo mi się spodobała ta historie. I moim zdanie niedokończony blog jest nawet gorszy od usuniętego, a zwłaszcza wtedy kiedy historia jest warta czytania ;3
    W każdym razie czekam na ciąg dalszy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz!
Komentarz to dla nas motywacja, a dla Was motywacja to nowy rozdział, dlatego komentujcie! :)