czwartek, 19 czerwca 2014

I co dalej?

Nie wiem, czy ktoś jeszcze czyta to opowiadanie, a nawet jeśli tak, to podjęłam decyzję o zawieszeniu tymczasowo tego bloga. Jak coś to Lolu nic o tym nie wie. 
Niby mamy pomysły na dalsze losy bohaterów, ale jakoś ciężko przychodzi nam pisanie tego. A poza tym jakoś nie widzimy, żeby ktoś czytał naszą "radosną twórczość". 

Jeżeli chodzi o mnie to poświęcę się pisaniu opowiadania na middle-of-my-heart.blogspot.com oraz zamierzam stworzyć dwa inne opowiadania, co prawda nie o tematyce One Direction, ale mam nadzieję, że jak już się pojawią to się Wam spodobają.
Jeśli natomiast chodzi o Lolu, to będzie dalej pisać swego bloga niall-hooran-fan-fiction.blogspot.com, z którym od czasu do czasu będę jej pomagać. 

Jeżeli zbierze się gromadka osób, które będą chciały, żebyśmy dalej prowadziły tego bloga, to go odwiesimy i będziemy dalej wstawiać rozdziały.
Być może do zobaczenia
Kat xx.

7 komentarzy:

  1. Kochana ja czytam tego bloga!!
    Uwielbiam to opowiadanie, jednak szanuje Twoję decyzję i będę czekać aż kiedyś odwiesicie bloga i znów zaczniecie pisać :)
    Jestem z wami Skarby!! Jakbyście potrzebowały rady, pomysłu whatever to śmiało piszcie do mnie na dm na TT @luvmyloueh91 z chcęcią Wam pomogę xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo :(. Czytam tego bloga od dzisiaj i tak jak mój kom pod 15 rozdziałem, czekam aż odwiesisz bloga. Pozdrowienia :**.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, przykro :(
    Bardzo chciałabym, żebyście dalej prowadziły bloga, bo jest to niesamowicie ciekawe i wciągające fan fiction.Ale to wasza decyzja,szanuję ją.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie no co Ty! Wgl jak mozesz zawieszac tego świetnego bloga?! Czytam po dwa razy kazdy rozdział,bo kazdy jest genialny i juz sie wkręciłam w te historie a tu nagle stop?! No błagam Cie wroć.. u mnie na blogu tez jest mało komentarzy,ale piszemy przede wszystkim dla siebie :) z weną wiadomo,jest roznie,ale nie mozesz sie poddać.
    Oddana czytelniczka! <3
    Syl xx

    OdpowiedzUsuń
  5. No weź! :(
    Dopiero znalazłam tego bloga, ale już mogę powiedzieć, że się od niego uzależniłam, a tu taki numer?! :/
    Cóż... mam nadzieję, że blog jednak ponowi swoją działalność i nie mogę się tego doczekać :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Plosze nie bylo mnie bo bylam na obozie ale zawsze gdy mogę to czytam twojego bloga (nie zawsze kom ale jestem)
    😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaczelam dopiero czytac to ff... Prosze odwiescie to opowiadanie. ;* jestescie niesamowite, czytam blogi was obu i ten chcialam rowniez a jak zaczelam to takie buum i zawieszone :( no trudno bede czekac az odwiesicie ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz!
Komentarz to dla nas motywacja, a dla Was motywacja to nowy rozdział, dlatego komentujcie! :)